freespace@ep09

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 6 Mar 2004, 11:38:33 CET

On Sat, Mar 06, 2004 at 11:03:03 +0100, Jacek Rzęsista wrote:

> Hmm, wstawienie obrazka to 3 kliknięcia :) Więc licząc Twoje 0.5s na każde

Wstaw->Grafika->Z pliku->wybór obrazka->Otwórz
To minimum 5 przy obrazku znajdującym się w aktualnym katalogu.

> mierzyłem ;)). Pozycjonowanie - jak wyłączę pokazywanie zawartości przy
> przesuwaniu - to śmiga aż miło.

Nie mówię o przesuwaniu a zwykłym zakotwiczeniu, które trwa
niemiłosiernie długo.

> Natomiast pozycjonowanie w MSO działa tak, że
> MSO ustawia rysunek niekoniecznie tam, gdzie mu pokażesz - więc tak naprawdę

Kiedy ostatnio pracowałeś na MSO? Czy nie był to przypadkiem Word6?

> A co do tabelek - to niestety dla mnie OO ma jedną ale dużą wadę - nie potrafi
> obsługiwać tabelki z kolumną dłuższą niż jedna strona - tekst wyjeżdża poza
> stronę i go nie widać - MSO kulturalnie przenosi taki tekst na następną
> stronę. Ale z resztą dotyczącą tabel - to bym nie przesadzał :)

Trzeba było od razu pisać, że w pracy z wordprocesorem ograniczasz się
do pisania listów do cioci. Zrób takie coś w OO i później w MSO:
http://student.uci.agh.edu.pl/~gotar/obrazki.sxw
to pogadamy.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>