freespace@ep09

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Sob, 6 Mar 2004, 12:48:30 CET

Dnia sob 6. marca 2004 11:38, Tomasz Pala napisał:
> Kiedy ostatnio pracowałeś na MSO? Czy nie był to przypadkiem Word6?
Office 2000.

> Trzeba było od razu pisać, że w pracy z wordprocesorem ograniczasz się
> do pisania listów do cioci. Zrób takie coś w OO i później w MSO:
> http://student.uci.agh.edu.pl/~gotar/obrazki.sxw
> to pogadamy.
Może niekoniecznie takie tabelki, ale żonie dokumentację nauczycielską (plany
pracy, rozwoju, sprawozdania, konspekty na lekcje i inne pierdoły), w pracy
oferty, dokumentacje sprzętu i software'u. Zapewniam Cię, że wykorzystuję
znacznie więcej funkcji niż potrzeba do napisania listu do cioci. A list do
cioci jak piszę, to używam kartki i długopisu :P.
--
Jacek Rzęsista
GG 61213