[Ac] Prośb

Pią, 12 Mar 2004, 15:20:20 CET

Tomasz Pala wrote:

> To będziemy sobie podbijać staty commitów oraz aktywność PLD w CIA;)

Nie ktos postawi pytanie dla CDG i dostanie odpowiedz.
Albo ktos poprosi cvsadmina o -w dla kogos (tez stawiajac odpowiedni
wniosek)

> A chciałbyś się domyślać, że do korzystania z mc potrzebny jest
> ncurses/slang, glib i gpm?

Moj mc _nie wymaga_ gpm.

[ankry w green ankry]$ rpm -q --whatrequires gpm
no package requires gpm
[ankry w green ankry]$ rpm -q mc
mc-4.5.55-14

I niech tak zostanie.

> Jakaś - zgoda. Ale w programie stanowiącym edytor LaTeXa to nie jest
> 'jakaś', a podstawowa.

Jesli ten edytor latexa nadaje sie takze do wbijania gwozdzi, to proponuje
zostawic instalujacemu decyzje, do czego go chce rzeczywiscie uzywac.

> Use --nodeps Luke.

To nie jest dla _swiadomych uzytkownikow_.
To jest dla _doswiadczonych hakerow_.

  phone (48)(58) 347 14 61