[Ac] Prośba o zbudowanie kile

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 12 Mar 2004, 23:48:12 CET

On Fri, Mar 12, 2004 at 22:39:34 +0100, Bartek Jakubski wrote:

> A dla każdego co innego jest funkcjonalne.

Jak ktoś w kile pisze kod C, to jego sprawa. Kile został zaprojektowany
do LaTeXa, tak jak mc do zarządzania plikami.

> Używam mc tylko do
> rozpakowywania plików tar.gz tar.bz2 itd. Mogę dodać R: coby instalować
> FUNKCJONALNE pakiety?

Oczywiście! Obsługa archiwów realizowana jest przez zewnętrzne skrypty,
zatem wystarczy, że wydzielisz podpakiet mc-archives (czy mc-bzip) i
jemu dasz R:.

> Przy okazji: identycznie zirytował mnie R: cdrecord w k3b kiedy
> potrzebowałem sobie wyklikać stworzenie obrazu ISO z plików i katalogów.

No widzisz, raz Cię by się posłuchało, i trzebaby połowę R: wywalić z
distro;P

> A chciałbyś się domyśleć, że do rozpakowania plików bz2 w mc jest
> potrzebny bzip?

Nie. Ale nie mam ochoty tego poprawiać. Jak chcesz - proszę bardzo,
niekonfliktową metodę podałem wyżej.

> Sugerujesz, że zmienia się profil docelowego użytkownika? Że teraz

Wręcz przeciwnie - ja opisuję stan istniejący i przez analogię daję R.
Ty zaś negujesz po raz kolejny _istniejące_ w PLD zależności, nie tylko
kile ale i innych podanych przeze mnie przykładów.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/