[Ac] Prośba o zbudowanie kile

Bartek Jakubski migo w supernet.com.pl
Sob, 13 Mar 2004, 00:47:12 CET

On Fri, Mar 12, 2004 at 11:48:12PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Oczywiście! Obsługa archiwów realizowana jest przez zewnętrzne skrypty,
> zatem wystarczy, że wydzielisz podpakiet mc-archives (czy mc-bzip) i
> jemu dasz R:.

I po "poldek -vi mc" będą mi się bzipy rozpakowywać?
To samo zrób ze swoim wymaganiem do rc-scripts - wydziel z demonów plik
startowy i do osobnego pakietu z nim.

> No widzisz, raz Cię by się posłuchało, i trzebaby połowę R: wywalić z
> distro;P

Jeśli zbędnych, to jestem cały za. I tak daleko będzie do slacka, gdzie
"nie ma zależności" - mój ukochany cytat z uzytkowników tej dystrybucji.

> Wręcz przeciwnie - ja opisuję stan istniejący

Gówno a nie stan istniejący. Stan istniejący to był też brak R:.
Stan istniejący to mieszanina wszystkiego. Ja odwoływałem się do jednej
z niewielu rzeczy ustalonych (jak mi się wydaje) dotyczących PLD
- uzytkownika docelowego i stopnia idiotodporności.

> i przez analogię daję R.

Przez zdrowy rozsądek wywaliłem go wcześniej. Moje pobudki wydają się
lepsze.

> Ty zaś negujesz po raz kolejny _istniejące_ w PLD zależności, nie tylko
> kile ale i innych podanych przeze mnie przykładów.

Jeszcze wykrzyknika na końcu brakuje.
Wichrzyciel ze mnie, nie ma co. Poddaję w wątpliwość zasadność
istniejącego stanu rzeczy, niespisanej polityki, niewypowiedzianych
reguł. Niewątpliwie za naruszanie świętego spokoju zasługuję na
potępienie.

--
-- .- Bartek Jakubski ------- JabberID: migo w histeria.pl -. --
-- |   Free Software is a matter of liberty, not price    | --