[Ac] Prośba o zbudowanie kile

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 13 Mar 2004, 01:10:14 CET

On Sat, Mar 13, 2004 at 00:47:12 +0100, Bartek Jakubski wrote:

> I po "poldek -vi mc" będą mi się bzipy rozpakowywać?

Nie, bo będzie pakiet mc-cośtam.

> To samo zrób ze swoim wymaganiem do rc-scripts - wydziel z demonów plik
> startowy i do osobnego pakietu z nim.

Nie chce mi się, zbudowałem pusty pakiet z odpowiednimi Provides.

> Jeśli zbędnych, to jestem cały za. I tak daleko będzie do slacka, gdzie
> "nie ma zależności" - mój ukochany cytat z uzytkowników tej dystrybucji.

To czemu nie używasz Slacka?

> Przez zdrowy rozsądek wywaliłem go wcześniej. Moje pobudki wydają się
> lepsze.

Moje pobudki wydają się lepsze.

> Wichrzyciel ze mnie, nie ma co. Poddaję w wątpliwość zasadność
> istniejącego stanu rzeczy, niespisanej polityki, niewypowiedzianych
> reguł. Niewątpliwie za naruszanie świętego spokoju zasługuję na
> potępienie.

Na potępienie zasługuje rozpieprzanie czegoś, co jest używane oraz
niekonstruktywna krytyka. Usuwałeś istniejące R: to należało
zaproponować alternatywne rozwiązanie. Jakie? A choćby:
1. podpakiet kile-toolset_czy_cokolwiek zawierający same R:
2. %post z echo "jak chcesz ... to zainstaluj tetex-format-latex"
3. zaimplementuj Suggest w rpmie.
Ja tego za Ciebie robił nie będę. Albo zaproponujesz elegancką zmianę,
albo będę ją cofał.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/