2.4 i iptables

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 13 Mar 2004, 11:46:13 CET

On Sat, Mar 13, 2004 at 10:30:31 +0100, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> Nie lubiacy nastawionych roszczeniowo ...

Chyba bardzo nieuważnie czytasz. Od tego jest RM i jego zasranym
obowiązkiem jest, żeby przedstawić _wytyczne_ do takich działań, jak
supportowany kernel. Czy ja gdzieś każę mu speca klepać? Już
wielokrotnie pisałem - działające wersje są, trzeba je tylko puścić na
buildery. I od RM-a oczekuję, że powie 'skopiować xxx do yyy24' albo
'otagować tak-i-tak'. Propozycje już tutaj padły, ale list qboosha
najwyraźniej nie zasłużył na reakcję RM-a.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/