zsh

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 29 Mar 2004, 11:15:07 CEST

On Mon, Mar 29, 2004 at 00:05:57 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> nie zawierają khome i kend, dopiero xterm-xf86-v32 i późniejsze mają -
> jako \EOH i \EOF).

O, nawet wcześniej nie zauważyłem, że \EO a nie \E[ - w takim razie
panowie konsolowcy mają kolejną pozycję do dodania w menu, gdyż
kompatybilne nie są:

xterm 3.x: \E[1~ \E[4~
xterm 4.x: \E[H \E[F
xterm-xf86-v32: \EOH \EOF

bo prędzej czy później, czy to w nowych wersjach Xów czy ich nowych
implementacjach, będzie stosowany nowszy typ terminala by default.

Przy okazji: czy konsole przypadkiem nie wysyła \EO2H i \EO2F dla
odpowiednio shift-home i shift-end? Bo to zgodne z xtermem 4.x nie jest
- ten wysyła \E[1;2H i \E[1;2F.

Zmieniłem terminfo i xterma tak, jak chcieli. Już widzę, że z \E[H \E[F
nie radzi sobie vim...:/

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/