cvs i svn, by³o: Re: persistent lock in /cvsroot/SPECS

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 16 Maj 2004, 23:31:04 CEST

On Sun, May 16, 2004 at 11:16:20PM +0200, wrobell wrote:
> wylistowanie wszystkich tagow w svn-ie:
>     svn ls file:///repo/projekt/tags
> da sie latwiej w cvs-ie?

cvs stat -v
(tylko trzeba by odfiltrowaæ; ale nie wiem ile informacji podaje svn
ls)

> zrobienie taga w svn-ie (oczywiscie to jedna z mozliwosci)
>     svn cp file://repo/projekt/trunk file://repo/projekt/tags/new-tag
> wszystko sie dzieje po stronie serwera. da sie szybciej w cvs-ie?

To cp fizycznie kopiuje pliki, czy to tylko umowna nazwa polecenia?

> 3. ,,lekkie'' operacje:
> np.:
>
>   svn diff
>
> i kilka innych operacji jest wykonywane po stronie klienta bez udzialu serwera
> (cvs zawsze musi siegnac do serwera, co jest upierdliwe)

Czyli svn przechowuje te¿ oryginalne wersje plików po stronie klienta
oprócz tych, które siê obrabia?
Jak du¿o swoich rzeczy dok³ada do w³a¶ciwych danych po stronie klienta?

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl