neostrada

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 17 Maj 2004, 15:11:37 CEST

On Mon, May 17, 2004 at 03:00:17PM +0200, Karol Kreński wrote:
> Witam,
>
> Wkrótce zamierzam zamówić neostradę. Co jakiś czas się tu motyw eagle
> pojawia i rozumiem, że to sterownik do modemów Sagem USB. Krótko mówiąc,
> rozumiem, że się Sagem USB uruchomi na którymś kernelu 2.6? Czy może
> lepiej trochę dołożyć i kupić ethernetowy modem?

Sagemy jeszcze dają?
Mój speedtouch działa bez problemów na 2.4.21 (ze sterownikami
userspace), 2.6.0, 2.6.4 (ze sterownikami z jądra).
Z wyjątkiem oopsów przy próbie wyładowania USB, ale to kwestia
zwalonego USB w 2.6.x, a nie sterownika.

Uaktualniać do >= 2.6.5 nie próbowałem - mogą być kłopoty, z różnych
zgłoszeń wynika, że od 2.6.5 USB jest jeszcze bardziej zwalone niż było
we wcześniejszych 2.6.x.