www-pld-linux.org - przegięcie

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 17 Maj 2004, 18:10:36 CEST

On Mon, May 17, 2004 at 04:49:03PM +0200, Sergiusz Pawlowicz wrote:

> No   przez  nich   masz  tę   podłogę  pastowaną,   opłacają
> sprzątaczkę i codziennie jak kilka razy pierdolniesz głową w
> podłogę, piszesz potem bzdury,  a to w konsekwencji powoduje
> negatywne skutki zdrowotne i ogólnie ci szkodzi.
jak na razie z moim zdrowiem wszystko ok. W przeciwienstwie do Twojego.

> Ja terroryzuję w tym czasie PLD i dopłacając kasę do hostingu
> i kupując resztę sprzętu poza macierzą i dyskami, żeruję na
> projekcie.
glupie aczkolwiek zasadnicze pytanie:
ten serwer bedzie wykorzystywany _wylacznie_ przez pld i zwiazane z nim
projekty? A reszta serwera jest sponsorowana przez Ciebie? Jezeli tak to
zwracam honor.

czy tez raczej serwer bedzie ogolnego przeznaczenia, a "pld" z zrzutek
ma zasponorowac do niego dyski dzieki czemu bedzie moglo kilka GB zajac
na nich.

> Zaczyna sie znowu mantra debila, cvs cvs cvs cvs cvs
ocho. rzeczywiscie Ci odbija.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała