mysql - [AC]

Pią, 21 Maj 2004, 15:57:31 CEST

On Friday 21 of May 2004 15:40, Jan Rekorajski wrote:

> No, przepraszam, miesiac temu. Co nie zmienia faktu ze nie robi sie
> rewolucji w czasie stabilizacji.
Miesiąc temu to był zbudowany - zmiana jest z 2004/02/15 czyli 3 miesiące.

> Miedzy innymi, poza tym pozmieniales rowniez inne sciezki.
> Ani mysql nie potrafil sie zatrzymac (nie znalazl biedaczek .pid), ani
> wystartowac (confa tez nie znalazl, bo byl w /etc), nie mowiac juz o tym
> ze za nic nie mozna sie domyslic do jak glebokiego podkatalogu trzeba
> przeniesc bazy.
mysql.init czyta wszystkie ścieżki (do pida, do socketu etc) z mysqld.conf
więc co tu mogłem zmienić? W tym umie także czytać z /etc/mysqld.conf dla
kompatybilności wstecz. Jeśli nie przeczytał to znaczy, że to bug ale teraz
już pewnie nie dojdziesz dlaczego, a szkoda.

> BTW co daje ten podkatalog? Jakis link z informacja moze?
Daje to, że usuwa dziure security. Linku nie mam. Informacja jest w archiwum -
qboosh opisał dlaczego wcześniej było bad.

> Byl taki jeden ktory zachowywal sie dokladnie tak samo. A imie jego
> kloczek. U mnie dziala, ja wszystko wiem, a jak wam nie pasuje to sobie
> poprawiajcie.
Bredzisz.

> Jak cos robisz to rob to porzadnie.
> A przynajmniej daj ulamkowy release to bede wiedzial ze sam sobie robie
> kuku.
Był ułamkowy, przez 3 miesiące nikt błędu nie zgłosił więc przestał być
ułamkowy.

[misiek w arm ~/rpm/SPECS]$ cvs up -r1.198 mysql.spec
[misiek w arm ~/rpm/SPECS]$ grep "^Version" mysql.spec
Version:        4.0.18
[misiek w arm ~/rpm/SPECS]$ grep "^Release" mysql.spec
Release:        0.1
[misiek w arm ~/rpm/SPECS]$ grep -A 16 "%changelog" mysql.spec
%changelog
* %{date} PLD Team <feedback w pld-linux.org>
All persons listed below can be reached at <cvs_login>@pld-linux.org

$Log: mysql.spec,v $
Revision 1.198  2004/02/15 13:46:29  qboosh
- removed obsolete comment

Revision 1.197  2004/02/15 10:08:30  arekm
- /var/lib/mysql is now root, root

Revision 1.196  2004/02/15 10:02:08  arekm
- 4.0.18, security problem resolved with adding one more dir in clusterdir

Revision 1.195  2004/02/09 22:42:30  qboosh
- added TODO about security vs clusters support (this is must-fix)

--
Arkadiusz Miśkiewicz     CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org, 1024/3DB19BBD, JID: arekm.jabber.org, PLD/Linux