OpenOffice się wyp^Wzepsuło :-)

Witold Krecicki adasi w grubno.da.ru
Wto, 12 Paź 2004, 21:30:35 CEST

Dnia wtorek 12 październik 2004 21:24, Cezar Cichocki napisał:
> Panowie, ja NIE mówię żebyście robili wersję dla biznesu
> (prezeso-odporną) bo to nasze (CS) nudne zadanie - informuję tylko, że w
> aktualnej postaci PLD doprowadzi do białej gorączki nawet UNIX guru!
> Przykład od ludka chowanego na HP-UX teraz mamy na tapecie.
> Widzę ile problemów naszemu Działowi Eksploatacji Systemów sprawia
> "uczłowieczanie" PLD (uczłowieczanie -> dostosowywanie do wymogów ludków
> nietechnicznych, typu handlowcy albo sekretariat). PLD JEST
> NIEDOPRACOWANE! JAKOŚĆ POSZŁA W ILOŚĆ! Zapytajcie RMFa albo Sergiusza
> jeśli nie wierzycie.
Dostosowanie Ac (ale pol roku temu) do ludzi typu 'jak klikne to ma sie
pokazac' zajelo ca. 3 miesiace.... bo praktycznie bez przerwy pojawialy sie
jakies pierdolki, a doinstalowanie czegos -> trzeba aktualizowac pol systemu
-> kolejne pierdolki...
--
Witold Kręcicki (adasi) adasi [at] culm.net
GPG key: 7AE20871