Java vs kaffe

Krzysztof k_cr4y Krej cr4y w pf.pl
Nie, 5 Wrz 2004, 19:46:29 CEST

Użytkownik Roman Werpachowski napisał:

> Jezeli mozna binary-only rozprowadzac, i ten plugin jest lepszy od tego ze
> zrodlami, to nie mam nic przeciwko rozprowadzaniu tego binary-only. Tak
> jak ze sterownikami NVidii do X11.

albo to ja niedoczytałem, albo ta sytuacja jest troszkę trudniejsza
niż z binarną NVidią... IMHO jeśli plugin opensourcowy się szybko
rozwija i jest szansa, że dogoni funkcjonalnością swojego binarnego
konkurenta, to powinniśmy stawiać na niego, a jeśli nie to nie.
najlepiej, gdyby ktoś miał czas na ładną analizę porównawczą obu,
żeby stwierdzić na czym stoimy.

--
:.:			Krzysztof k_cr4y Krej