SPECS: apache1.spec - release 5.1 - separate mod_autoindex, someti...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 13 Wrz 2004, 21:30:48 CEST

On Mon, 13 Sep 2004, Jakub Bogusz wrote:
> Nie można włączyć Indexes tylko dla wybranych wirtualek/katalogów?

nie.

> Obsoletes jest złe. Przy instalowaniu poldkiem jednego odinstalowuje
> drugi po cichu. Nawet w opisie nie ma nic co by mogło sugerować takie
> zachowanie. A nie każdy sprawdza desc -C przed każdą instalacją.
> Niespodzianka dla administratora?

Po cichu?
Moment - mam zainstalowane inetd, instaluje rlinetd. Elegancko mi pokazuje
co odinstalowuje, co instaluje. A tu jest identyczny przypadek przecież...

> Jeśli nie mogą koegzystować na różnych wirtualkach, to Conflicts. Jeśli
> mogą, to nic.

Nie mogą koegzystować.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost