Distver w Ac

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 15 Wrz 2004, 23:35:28 CEST

On Wed, Sep 15, 2004 at 11:29:41PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Wymyślasz, a nie jesteś ostrożny. Jeśli szklane domy, które będą w rpmie będą
> w jakikolwiek konfliktowały z moim patchem (bo tylko o nim w tym wypadku
> mówimy), to go po prostu poprawię. Bo skoro byś chciał z jakiegoś powodu
> dodać tę potencjalną nową funkcjonalność rpma do Ac, to równie dobrze możesz
> dodać poprawione moje patche.

Pytanie jest czy zawsze bedzie mozliwosc poprawienia go tak, zeby bylo
ok, czy sama jego idea nie bedzie konfliktowala, nie mozemy tego
przewidziec.

> Ten patch był pisany po to, żeby zawsze był zapewniony upgrejd z ac do th. Jak
> już pisałem rozwiązanie 'weźcie sobie cośtam z supported' nie różni się dla
> zbytnio od 'użyjcie sobie tamtego skrypta, który to obejdzie'. Bo się w
> istocie nie różni.

Ok, chcialbym poznac opinie reszty developerow, dostosuje sie.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org