[RFC] Filozofia instalatora...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 18:23:53 CEST

On Tue, Sep 21, 2004 at 18:11:24 +0200, havner wrote:

> Wiec mozesz to zrobic ;-)

Na ślepo (bez budowania) - mogę. Zrobić?

> wez detecta z cvs nowego, juz ma obsluge tego. Bez -l wykrywa w

Mam binarkę z mini 1.0-beta2:)

> kolejnosci devices w proc, z -l w kolejnosci zdefiniowanej w pliku .pci.
> Uzywam tego do dzwiekowek, zeby komus nie wykrylo ac97 jako sound0 i
> sblive jako sound1. W snd.pci jest specjalnie zdefiniowana kolejnosc
> dzwiekowek.

Aaaa... widzisz. Te parę zdań warto by gdzieś napisać.

> Czemu?

Bo gdzieś w mini 1.0-beta2 to widziałem, a powinno być xorg.conf.

> Ma zakomentowane bo uzywa xfs ztcp.

No tak. To też sobie zmieniłem:) Pytanie: czy używanie xfs niesie ze
sobą jakieś korzyści, większe możliwości?

> Tez zmiany sa robione pod nowe live. genapp* juz w ogole nie bedzie, vfmg
> przejela cala funkcjonalnosc. sysconfig/live jest w cvs. Zrob sobie
> zrzut katalogu z cvs, podepnij go pod livecd.spec i powinno byc ok.

Aaaa... to jest coś takiego? Hehe, a ja się męczyłem z diffowaniem mini
1.0-beta2;) Nawet nie zajrzałem do repo w poszukiwaniu, głupi gotar.

> Czemu nigdy sie nie odezwales, ze w tym grzebiesz? ;-)

Bo zacząłem smażyć wczorajszym wieczorem, a w tej chwili kończy się
palić finalna wersja;)

Wcześniej robiłem tylko upgrady w chroocie, no i w czerwcu zrobiłem
LiveCD na 2.4.x z obsługą HIP (Host Identity Protocol) - poligon pod
magisterkę:)

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/