[RFC] Filozofia instalatora...

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 19:31:18 CEST

On Tue, Sep 21, 2004 at 06:23:53PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> Na ślepo (bez budowania) - mogę. Zrobić?

A zbudowac problem? Nie musisz instalowac, ale zjrzec do rpm'a to chyba
umiesz, czy sed dobrze zadzialal :-)

> Mam binarkę z mini 1.0-beta2:)

To wez z cvs

> Aaaa... widzisz. Te parę zdań warto by gdzieś napisać.

Nie pisalem nigdzie dokumentacji do remasteringu. Wiele rzeczy mozna by
opisac...

> No tak. To też sobie zmieniłem:) Pytanie: czy używanie xfs niesie ze
> sobą jakieś korzyści, większe możliwości?

Jedyna jaka znalazlem, to to, ze przy xfs czcionki ttf (nie przez libxft,
tylko starym Xowym sposobem, sa duuuzo ladnie renderowane)

> Aaaa... to jest coś takiego? Hehe, a ja się męczyłem z diffowaniem mini
> 1.0-beta2;) Nawet nie zajrzałem do repo w poszukiwaniu, głupi gotar.

:-)

> Bo zacząłem smażyć wczorajszym wieczorem, a w tej chwili kończy się
> palić finalna wersja;)
>
> Wcześniej robiłem tylko upgrady w chroocie, no i w czerwcu zrobiłem
> LiveCD na 2.4.x z obsługą HIP (Host Identity Protocol) - poligon pod
> magisterkę:)

Jakbys chcial pomoc przy 1.0 to daj znac :-) Jak tylko skoncze AC
zabieram sie za to.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org