[RFC] Filozofia instalatora...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 23:40:07 CEST

On Tue, Sep 21, 2004 at 19:31:18 +0200, havner wrote:

> A zbudowac problem?

No - za dużo BR-ów tam, a poza tym musiałbym sobie przenosić SOURCES w
inne miejsce, bo mam tam swoje pliki...
Aha - i trzeba dać vfmg opcje -f -i, ponieważ icewm szuka tylko ikon z
rozszerzeniem xpm, więc jeśli w dekstop jest foo, a ikonka nazywa się
foo.png a nie foo.xpm, to nie znajdzie sam. O ile jeszcze genvfmenu jest
potrzebne, bo icewm może już bezpośrednio wołać vfmg (tak jak ma to w
pakiecie). Nie wiem jak inne WM-y.

> Nie musisz instalowac, ale zjrzec do rpm'a to chyba
> umiesz, czy sed dobrze zadzialal :-)

Z palca działa dobrze, z rpma - się okaże, jak ktoś zbuduje;)
Commitowałem.

> To wez z cvs

Przy następnym paleniu. Co prawda nie dodałem sobie tamtego -f -i do
vfmg, a xfce4 mam bez menu (menu.xml i xfce4rc nie miałem, dorzuciłem
tylko ten drugi zyskując panel), ale póki co mam dość.
Jak to można uruchamiać z dysku, bo coś wspominaleś o tym?

> Nie pisalem nigdzie dokumentacji do remasteringu. Wiele rzeczy mozna by
> opisac...

Yhm, na przykład po co są echo [1-6] w rc.sysinit i CD/wallpapers? :]

> Jedyna jaka znalazlem, to to, ze przy xfs czcionki ttf (nie przez libxft,
> tylko starym Xowym sposobem, sa duuuzo ladnie renderowane)

Hmmm... pierwsze słyszę. Jakieś screenshoty?

> Jakbys chcial pomoc przy 1.0 to daj znac :-) Jak tylko skoncze AC
> zabieram sie za to.

Jak znajdę jakieś braki oraz czas - gdzie jest repo już wiem:)

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/