plptools.spec

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Czw, 23 Wrz 2004, 01:07:04 CEST

On Wed, 2004-09-22 at 19:15 +0200, Bobby Spark wrote:
> potrzebny jest katalog spool na wydruk
> [...]
> proponowany jest /var/spool/plpprint
> więc pytanie - może taki być ?

Czemu nie. Z FHS jest to zgodne.

>  wrzucić do pakietu ?

Zdecydowanie tak.

> domyślnie drukuje przez 'lpr -Ppsion', ale kto ma drukarkę o nazwie
> psion ? może zmienić na poprostu lpr ? czy też ma o to zadbać user ?
> (wszystko się da łatwo ustawić w /etc/sysconfig/psion)

Skoro się da, to dużej różnicy nie robi. Chyba trochę bardziej elegancko
jest nie wymyślać nazw drukarek tylko dać lpr. A user jak zechce to
zadba o zmienienie tego.

> mimo wszystkich problemów które znalazłem i tem wydaje mi się lepszym
> aby pakiet był w PLD niż jakby go miało nie być :D

Pewnie że tak.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |