Graficzny instalator

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 26 Kwi 2005, 23:32:14 CEST

Michal Chruszcz wrote:
> It seems like on Tuesday 26 of April 2005 19:07, Badman typed:

> Hrhrhrhr... OOP w C...
>
> BP, NMSP

Nie załamuj mnie... OOP to nie tyle właściwość języka, co sposób
programowania. Jedyne OOP jakie ososbiście znam, które nie bardzo da się
zrobić w formie proceduralnej (z dziwnymi nazwami procedur), to LPC w
MUDach. Ale tam ogólnie podejście do obiektówki jest hardcorowe. ;]

Oczywiście, jak już Jakub zauważył -- gtkmm to C++.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr Cłapa