Graficzny instalator

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 27 Kwi 2005, 01:01:15 CEST

It seems like on Tuesday 26 of April 2005 23:32, Jakub Piotr Cłapa typed:

> Nie załamuj mnie... OOP to nie tyle właściwość języka, co sposób
> programowania. Jedyne OOP jakie ososbiście znam, które nie bardzo da się
> zrobić w formie proceduralnej (z dziwnymi nazwami procedur), to LPC w
> MUDach. Ale tam ogólnie podejście do obiektówki jest hardcorowe. ;]
>
> Oczywiście, jak już Jakub zauważył -- gtkmm to C++.

I z takiego podejścia do tematu jak Twoje biorą się takie dziwne pomysły.
Oczywiście, że można programować obiektowo w C. Ba! pewnie by i się dało w
Brainfucku, czy Whitespacie, ale czy to ma sens? Jak dla mnie
średniouzasadnione jest pchanie się z aplikacjami okienkowymi w języki
pokroju C czy C++, ponieważ jest milion innych, lepiej do tego nadających
się języków. _Obiektowe_ programowanie aplikacji okienkowych w _C_ to jest
już szczyt wszystkiego! Ale o tym już pisałem w odpowiedzi na post Jakuba,
więc nie będę się powtarzał.
--
Michal Chruszcz -=- Never seen