Graficzny instalator

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Śro, 27 Kwi 2005, 08:34:46 CEST

Michal Chruszcz wrote:
> Jak dla mnie
> średniouzasadnione jest pchanie się z aplikacjami okienkowymi w języki
> pokroju C czy C++, ponieważ jest milion innych, lepiej do tego nadających
> się języków.

To C++ przestało ostatnio być językiem obiektowym?? Coś przegapiłem?? I
nie nadaje się do pisania okienkowych aplikacji np. w Qt, w którym to
pisze kolega?? Uhum....

Jak dla mnie z kolei, to możesz napisać tego instaltora w dowolnym z
tych miliona języków naszgo instaltora, nawet w Brainfucku, może w
pythonie, czy tam javie. Ups, Ty przecież tego nie piszesz, tylko się
wymądrzasz.

Cz w rny