Graficzny instalator

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Śro, 27 Kwi 2005, 10:32:39 CEST

It seems like on Wednesday 27 of April 2005 08:34, Cezary Krzyzanowski
typed:

> To C++ przestało ostatnio być językiem obiektowym?? Coś przegapiłem?? I
> nie nadaje się do pisania okienkowych aplikacji np. w Qt, w którym to
> pisze kolega?? Uhum....

Przeczytaj to, co sam zacytowałeś. Potem jeszcze raz. I jeszcze raz.

Czy napisałem coś takiego? Rozumiem wykorzystywanie C i C++ w
zastosowaniach, gdzie daje to jakiś zysk w wydajności, ale w aplikacjach
okienkowych? Tak samo szybko będzie działać w C++, Pythonie i Perlu. A
przynajmniej ilość rekordów w bugzillach zmniejszyłaby się kilkukrotnie,
gdyby szersze grono ludzi zauważyło, że C czy C++ nie nadają się do tego.

> Jak dla mnie z kolei, to możesz napisać tego instaltora w dowolnym z
> tych miliona języków naszgo instaltora, nawet w Brainfucku, może w
> pythonie, czy tam javie. Ups, Ty przecież tego nie piszesz, tylko się
> wymądrzasz.

O, a w którym momencie ten podwątek dotyczył instalatora?

Tak, teraz już mnie nie dziwią te szokujące statystyki traktujące o
nieumiejętności czytania ze zrozumieniem.
--
Michal Chruszcz -=- Never seen