/etc/env.d/HORROR

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 8 Sie 2005, 23:19:14 CEST

On Mon, 8 Aug 2005, Tomasz Wittner wrote:

> Robiąc pakiet, też mi jest tak wygodniej, jak jest teraz. Ale edytować
> "po jednym pliku" to już nie jest wygoda.

To naprawdę kwestia upodobań. Ja wolę obecny układ.

Poza tym - w przypadku pakietowania osobne pliki mają potężną zaletę -
jeżeli coś poedytujesz to przy upgrade dostaniesz .rpmnew tylko tego co
zmieniałeś. Reszta aktualizuje się zgodnie z paczką.

> Do tego dochodzi czas logowania, co słusznie zauważył mkochano.

Odniosłem wrażenie, że on to raczej tyczyło się twojego skryptu :)

> Obrabianie w pętli multum plików i exportowanie w większości "wydmuszek"
> . $i; export $NAME (wydmuszka gdy $i zawiera #NAME="") też zajmuje czas.

cóż, myślę, że możnaby uniknąć pustego exportowania.

> A ja wolałbym mieć wszystko w jednym pliku per aplikacja.

extra.
A jak rozwiążesz problem zmiennej, która może być w kilku programach?