SPECS: blender.spec - much sanner handling of scripts

Wto, 22 Lut 2005, 07:16:14 CET

Greg Iaskievitch wrote:

> wciąż nie rozumiem.
>
> %attr(755,root,root) %{_datadir}
> %attr(755,root,root) %{_libdir}
> doda do rpma wszystkie pliki znajdujace sie w powyzszych katalogach Z
> temporalnego miejsca gdzie je wczesniej za-install-owałem.

Widze, ze nie dociera do ciebie po polsku: doda to nie tylko te pliki, ale
takze *katalog*, ale tez *katalog*, ktory powinien nalezec do FHS, a nie do
omawianego pakietu.

> Czyli taka jedna linijka poprostu skopiuje mi te wszystkie pliki.
> Nie rozumiem co mozna tu poprawic. Powinienem napisac mu zeby kopiowal
> kazdy plik z osobna ? To chyba nie bardzo popada w kategorie - lepsze.

> tu chodzilo o speca, ja niestety nie odpowiadam za edytory wszystkich ludzi.

Nie musisz. Wystarczy, ze bedziesz sie trzymal ogolnie przyjetych zasad.

  phone (48)(58) 347 14 61