SPECS: blender.spec - much sanner handling of scripts

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Wto, 22 Lut 2005, 08:07:02 CET

On Tue, Feb 22, 2005 at 02:23:29AM +0100, Greg Iaskievitch wrote:
> %attr(755,root,root) %{_datadir}
> %attr(755,root,root) %{_libdir}
> doda do rpma wszystkie pliki znajdujace sie w powyzszych katalogach Z
> temporalnego miejsca gdzie je wczesniej za-install-owałem.
> Czyli taka jedna linijka poprostu skopiuje mi te wszystkie pliki.
> Nie rozumiem co mozna tu poprawic. Powinienem napisac mu zeby kopiowal
> kazdy plik z osobna ? To chyba nie bardzo popada w kategorie - lepsze.

Nienienienie, giejot, to nie tak. Te linie dodadzą katalog, oraz
wszystko co się w nich znajduje. W ten sposób, katalogi %{_datadir} i
%{_libdir} będą należeć nie tylko do FHS (gdzie powinny), ale i do
blender.

Prawidłowy zapis powinien wyglądać:
%{_datadir}/*
%{_libdir}/*

> tu chodzilo o speca, ja niestety nie odpowiadam za edytory wszystkich ludzi.

Zasadniczo zawijamy po 80 kolumnie i używamy myślników (co już
stosujesz). Tak więc Twoje commitlogi powinny wyglądać:

Revision 1.51  2005/02/19 21:44:26  gj
- much sanner handling of scripts and blender data. Hence blender was
  created to be installed in home dir only, it has to use ~/.blender/
  dir with few links to correct location of all files. This is now done
  using wrapper.

Revision 1.50  2005/02/19 20:12:41  gj
- use BlenderLanguages file, I had a chat with blender devels, and they
  don't find any other elegant solution
- disable by default xml to yafray interface, it doesn't work with
  current version anyway

Wygląda o wiele ładniej.