Czy kotś się bawi w przenoszenie pakietów na ftp?

robert j. wozny robert.wozny w gmail.com
Sob, 4 Cze 2005, 18:49:32 CEST

Quoting radek w rakin.eu.org:

> U mnie się nie zbudował, bo brakuje na ftp libgonme-devel ;)

  poldek -i popt-devel ; rpmbuild <spec> --nodeps
  (zależność tylko ze względu na popt-devel)

  (a na ftp nie brakuje... tylko indeksów brak)

> Co do asteriska to powiem, że się zbudował, ale załadowanie chan_h323
> powoduje SIGSEG przy zatrzymaniu centrali. Moze to wina mojej
> konfuguracji bo tak naprawdę jeszcze się temu zbytnio temu nie
> przyglądałem.

  na nowym, czy starym ? [openh323,pwlib]

> PSS. Jak w mutt dam reply na Twoje mejle to w To: wpisuje oprócz
> pld-devel-pl, również Twój prywatny adres. Czy to znaczy, że chcesz
> dostawać też odpowiedzi na prv?

  to raczej sprawa konfiguracji listy. przenosi reply-to 8-] może to i
  lepiej, może nie. zawsze można zmienić.

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,