Czy kotś się bawi w przenoszenie pakietów na ftp?

radek@rakin.eu.org radek w rakin.eu.org
Sob, 4 Cze 2005, 19:04:03 CEST

On Sat, Jun 04, 2005 at 06:49:32PM +0200, robert j. wozny wrote:
> Quoting radek w rakin.eu.org:

>   poldek -i popt-devel ; rpmbuild <spec> --nodeps
>   (zależność tylko ze względu na popt-devel)
>
>   (a na ftp nie brakuje... tylko indeksów brak)

A ja jeszcze korzystam z ftp.atm.pld-linux.org, bo z głównego to by mi
indeksy dwa dni kapały, więc pewnie będę musiał dłużej na nie poczekać
(kiedy ten mirror się synchronizuje?)

Jeżeli mówisz, ze się buduje, to ja wierze i nie będę testował, ponieważ
i tak pracuje zdalnie więc, gnomemeeting nie uruchomię.

>   na nowym, czy starym ? [openh323,pwlib]

Na HEADowym i na AC-Branch jest to samo. Na tym co było przed moimi
poprawkami (uaktualnieniami) w tych pakietach wogóle nie działało
(centrala nie startowała z chan_h323).

Mnie tam wszystko jedno. Reply-to nie używam.

Pozdr,
Radek