gnome się wali... :-/

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 8 Cze 2005, 08:33:50 CEST

Ja sie podepne pod watek i powiem cos o gnome, a wlasciwie zapytam:

1. Jak uruchomic w koncu DBUS vs. evolution. Python nowy juz jest, nowe
evolution tez. Moze by ktos napisal jak to dziala i gdzie patrzec.
dbus-viewer milczy, evolution tez.

2. Przy kazdym uruchomieniu gnome aplet mixera mam wyciszony.

3. W jaki sposob wpisac do autostartu GNUGadu ? Jak wpisze z & na kocu
to nie startuje, jak bez to panel czeka na zakonczenie gg.

4. Jak przypisac jakis program do klawisza. Cche miec pod Alt-X
uruchamiany 3ddesk np.

TiweK