diff Ac Th (Re: SPECS: dbus.spec - next step, relese 4.2, java enabled, rebuild w/...)

Pawel Sikora pluto w agmk.net
Śro, 11 Maj 2005, 12:06:36 CEST

On Wednesday 11 of May 2005 10:19, Jakub Bogusz wrote:

> No właśnie - kiedyś wspomniałem, nie miałem kiedy rozwinąć
> (teraz też nie bardzo mam, więc b. krótko):
>
> Co takiego ma wnosić Th w stosunku do Ac oprócz gcc 4.0?

- wsparcie dla ogolnej arch. x86-64 (aktualnie amd64 i ia32e)
- silny nacisk na wykorzystanie gcj4 i gij4 (JIT) bo java z gcc3
  jest tragiczna. dodatkowo mozna pokusic sie o kompilacje bajtkodu
  do postaci natywnej (tak, tak, da sie). mozna sobie smialo .class
  i .jar skompilowac, a moze by sie i nawet tomcata z eclipsem dalo urobic.
- no i nptl, ale to jest w zalozeniach Th.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.