SPECS: python.spec - rel 4

Sob, 17 Wrz 2005, 22:48:47 CEST

On Saturday 17 of September 2005 22:25, Paweł Sakowski wrote:

> 1. Czy jeśli na foo.spec wykonam zmianę przeznaczoną dla Ac, to czy
> powinienem ją skomitować na AC-branch?
Na AC-branch chyba, że dotyczy to paczki, której wersja headowa już jest w
main lub ready - wtedy head. Nie jest to jednak reguła, której się trzyma na
100% - czasami wyskakują nieprzewidziane historie :/

> 2. Czy jeśli zmiana foo.spec jest istotna, czy powinienem ją puścić do
> budowania? Od razu, czy "za kilka tygodni"? Z którego brancha?
Od razu z brancha jak w pkt 1. Warto jednak zerknąć w queue.html na to co się
dzieje na builderach bo np. obecnie istotna zmiana w pakiecie zależnym od
readline i tak wejdzie do main dopiero po przebudowaniu wszystkich
pozostałości zależnych od readline.

> 3. (jeśli 1==nie||(2a==tak&&2c==HEAD)) Gdzie znajdę listę foo.spec,
> które przez kilka tygodni podlegają szczególnemu traktowaniu? Z czego
> wynika niechęć do ich traktowania jak wszystko inne?
Zerkając w ready/main. Są to hal, udev, readline, dbus...

> 4. Jak wygląda proces rezygnowania z podziału między AC-branch i HEAD?
> Jaki jest los zmian wprowadzonych na AC-branch, a na HEAD nie
> (forwardport?)? W szczególności interesuje mnie los zmian, które
> nastąpiły po ostatnim auto-ac-foo-* z AC-branch oraz tych po pierwszym
> auto-ac-foo-* z powrotem na HEAD.
Należy mergować na HEAD przed usunięciem AC-brancha (ja przy okazji robię
jeszcze taga -Tv by mieć później punkt odniesienia do tego co było na
ac-branch przed usunięciem), a najlepiej to od razu gdy się taki rozjazd
zauważy.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/