applnk - latka i uwagi odnosnie PLD desktop (m.in. Inkscape, kpdf)

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 11 Gru 2006, 20:55:42 CET

On Mon, 11 Dec 2006, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Zgadza się - taka konstrukcja zakładała, ze użytkownik bedzie używał
> kilku(nastu) aplikacji graficznych, służących do tego samego. Założenie
> to nie wytrzymało próby czasu.

hhmm????
Ja tu czegoś nie rozumiem - jeżeli jesteś _wyłącznym_ użytkownikiem to
może i jest to prawda.
Ja mam 2 komputery na spółkę z żoną i okazyjnie jeszcze 2 osoby się
przewijają. Sama pozycja "przeglądarki" to kilka pozycji (ja przeważnie
używam seamonkey, żona firefox-a, trzecia osoba operę), przeglądarki
obrazków - podobnie (ja - gqview, żona kuickshow, okazyjnie kilka innych),
do pdf-ów: acroread, xpdf, gv,......

I tak mogę wymieniać. Bez zastanowienia podam ci w każdej kategorii po
kilka programów, które używam, bo nie ma idealnych programów. Ja sobie
wyobrażasz przy płaskim menu takie coś???

> Racja.

Kwestia podejścia i zastosowań.

Ale chyba raczej programy do nagrywania CD powinny się dorobić własnej
kategorii poziom wyżej po prostu :)

> Reasumując - osobiście jestem za rezygnacją z utrzymywania "applnk" i za
> pakietowaniem odpowiednich plików dostarczanych wraz z kdebase (gnome
> też ma jakieś swoje drzewko).

Moment - i jak menu będzie wyglądało?
Na jakich zasadach będzie podział w menu?
To byłby jeden wielki worek?