Nowa metoda budowania modułów okołokernolwych

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Pon, 1 Maj 2006, 04:26:56 CEST

Dnia poniedziałek, 1 maja 2006 04:00, Przemek Iskra napisał(a):
> poza tym, normalnym by było gdy user nie ma możliwości zapisu do
> /usr/src/linux
> no i może configa jednak trzyma w config-nondist, wtedy mu go nadpiszesz
> popsutym symlinkiem

Defaultowo są prawa odczytu do /usr/src/linux/.config więc nic by się nie
psuło.

> P.S. moim zdaniem jeśli ktoś używa własnego kernela to mu spece do
> modułów potrzebne nie są, bo albo może sobie zbudować w drzewku kernela,
> albo po swojemu, ja bym nondist ze spesów wywalił poprostu...

Tak, ale skoro opcja narazie istnieje to fajnie by było gdyby działała.

--
Bartosz Świątek, PLD-Developer, http://www.pld-linux.org