[th] glib2-static

sparky w pld-linux.org sparky w pld-linux.org
Nie, 5 Lis 2006, 21:41:34 CET

On Sun, Nov 05, 2006 at 08:55:59PM +0100, Szymon Siwek wrote:

> A jaka jest przydatność glib2-static bez zainstalowanego glibc-static
> (pomijając uClibc, dietlibc etc)

jeszcze program moze udostepniac potrzebne funkcje, poza tym to nie wiem
po prostu w PLD nie praktykujemy podawania R: w paczkach -static,
zawsze wszystko potrzebne jest podawane w programie koncowym

> Jeśli nie mam zainstalowago glibc-static informację o braku -lc dostaję.

zaleznosc do -lc jest inaczej dodawana, przez pliki .o, nie tylko .a

> teoretycznie, można by się spodziewać, że 'pkg-config --static' zwróci coś
> sensownego.

nie, jesli nie ma tego w pliku .pc

--
 ____  Sparky{PI] -- Przemyslaw _  ___  _  _  ........... LANG...Pl..Ca..Es..En