Informacyjnie - problemy z depmod po upgrade do rpm-build-macros-1.332-1

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 18 Lis 2006, 16:16:21 CET

Dnia sobota, 18 listopada 2006 16:05, Jacek Konieczny napisał:
[...]
> IMHO Vesa-TNG nie nadaje się do użytku w dystrybucyjnym kernelu:
> 1. nie da się tego całkowicie wyłączyć... nawet jeśli nie włącza trybu
> graficznego, to i tak coś w BIOSie grzebie.
> 2. wrzucenie Vesa-TNG do kernela oznacza wyrzucenie standardowego
> VesaFB, który w wielu przypadkach działa bardzo przyzwoicie.

Pamiętam dyskusję, po której vesafb_tng wyleciała z kernela. Ale patch
ciągle siedzi w CVS-ie, więc skoro można go poprawić, żeby pasował również
do nowszej wersji, to czemu nie? Zwłaszcza, jeśli przypadkiem jest
zrobiony, bo pasuje również do innej paczki ;-)

Napisałem o tym tylko dlatego, że nie ma potrzeby robić to ewentualnie
jeszcze raz, jakby komuś przyszło do głowy. I tyle. A w dystrybucyjnym
kernelu pewnie i tak nie będzie.