reiser4 nadaje sie do d...?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Wto, 28 Lis 2006, 16:14:28 CET

Lukasz Glebicki wrote:
> Możesz rozwinąć myśl "wynik końcowy"?

Oczywiście. Dostałem odpowiedni szablon do dokumentu, który zapewnił
odpowiednią szerokość marginesów, stronę tytułową i jakieś tam inne
kwiatki. Wystarczyło tylko wpisać tekst, oczywiście odpowiednio
oznaczając co jest tytułem, paragrafem, odnośnikiem itp. Automat
zajmował się sam tworzeniem spisów treści, przypisów, indeksowaniem
grafik itp. Nie miałem problemów, że coś się nie mieści na stronie,
rozchodzi numeracja, czy też tabele, ogólnie bardzo sympatyczne
rozwiązanie, no i działa już od bardzo dawna :)

Artur