[OT] Re: reiser4 nadaje sie do d...?

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 28 Lis 2006, 17:36:50 CET

On Tue, 28 Nov 2006, Lukasz Glebicki wrote:
> Możesz rozwinąć myśl "wynik końcowy"?

Ja to ujmę w ten sposób - pewien człowiek przyniósł do nas CV.
Na pierwszy rzut oka widać było, że nie było to pisane w jakimś normalnym
środowisku typu MSO lub OO.
Perfekcyjny wygląd, przepiękne czcionki...

To po prostu od razu widać.

Rodzinnie poza tym mam na codzień kontakt z efektami działania TeX-a. I
widziałem porównanie tego samego zrobionego w MSO i TeX-u. Zgadnijcie co
było lepsze, czytelniejsze i bardziej eleganckie? Nie mówiąc już o tym, że
zrobienie tego zamego w TeXu zajęło kilkukrotnie mniej czasu niż
"wyklikiwanie" wzorków...