[OT] Re: reiser4 nadaje sie do d...?

Tomasz Grobelny tomasz w grobelny.oswiecenia.net
Wto, 28 Lis 2006, 20:22:15 CET

Dnia Tuesday, 28 of November 2006 17:56, Lukasz Glebicki napisał:

> Na jakiej podstawie tak sądzisz, że TeX miałby generować ładniejszy wydruk
> niż OOo. Jedyna rzecz która mi przychodzi na myśl to odstępy między
> wierszami o rożnych stylach oraz odstępy od grafik, tabel. Czcionki są
> przecież takie same.
2 przykłady:
 - ligatury,
 - dużo większy wybór znaków specjalnych. W szczególności matematyczne, ale
nie tylko. Choćby takie "..." (\ldots) i "<=" (\leqslant).

Nie mówię że OOo nie potrafi tych rzeczy, tylko że w LaTeXu jest z automatu,
zatem w przeciętnym przypadku wygląda lepiej.

I jeszcze jedna zaleta: w połączeniu z svn grupowe tworzenie dokumentów to
bajka.
--
Z poważaniem,
Tomasz Grobelny