Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Arkadiusz Machoł arkadiusz.machol w gmail.com
Nie, 19 Sie 2007, 20:12:06 CEST

On 8/19/07, Marcin Król <hawk w limanowa.net> wrote:

> Nie bedzie czegos takiego jak Ac 2.1. Jezeli juz bedzie to PLD 2.1 Ti
> jak kiedys wspominalem. Ac to 2.0 i przewidywany EOL tej linii to
> poczatek roku 2008 (z braku chetnych do utrzymywania).

Pomysł z TI bardzo mi się podoba! Wersja ciągle w rozwoju także.
Z drugiej strony skokowy rozwój też nie jest zły :) Można by robić raz na
jakiś czas snapszot TH, ustabilnić go i wydać jako wersję odpowiednią na
serwery.

Skoro nie ma kto robić update'ów do AC to co ludzie używają na serwerach?
Przecież jakieś updaty się przydają (vel obecna wersja kernela, która ma
wpis w CVE).