Buildery AC - co z nimi jest? Prognozy dot. AC 2.1.

Pon, 20 Sie 2007, 12:31:04 CEST

=?ISO-8859-2?Q?Marcin_Kr=F3l?= wrote:

> O ile wiem awaria sieci na PG. Ankry probowal interweniowac, ale ze
> sezon ogorkowy to nikogo wladnego nie zlapal. Mam jednak cicha nadzieje,
> ze po weekendzie buildery rusza i jak wroce z urlopu za tydzien to juz
> bedzie mozna cos dzialac.

O ile wiem buildery powinny juz wrocic do stanu funkcjonowania.
Tyle, ze niestety padl nam totalnie jeden z serwerow i w kazdej chwili moze
byc potrzebna maszyna na ktorej buildery chodza. A wtedy buildery pa-pa.

Sa jakies propozycje nowych lokalizacji?

  Andrzej M. Krzysztofowicz                  ankry w mif.pg.gda.pl
  phone (48)(58) 347 19 36