SPECS: cvs-nserver.spec, cvs.spec - Conflicts instead of Obsoletes

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 5 Gru 2007, 20:53:19 CET

On Wed, 5 Dec 2007, Tomasz Pala wrote:
> Jakie to paczki?

Pierwsze co mi przyszło do głowy to telnet choćby. Mamy przynajmniej 4
zamienniki telneta i takich programów znajdziesz na pęczki. Conflicts nie
jest tu poprawnym rozwiązaniem, bo powinno być możliwe proste zastępowanie
jednego drugim.

> Bo jeśli występują _konflikty_ na poziomie plików, to są to rzecz jasna
> konflikty, ale niespecjalnie widzę normalne pakiety, które nie mogą ze
> sobą koegzystować.

Choćby demony ineta.

> Szczególnie teraz, gdy mamy coś takiego jak vservery i zewnętrzne
> zarządzanie pakietami, DUŻE uzasadnienie ma instalowanie N serwerów
> HTTP, M serwerów MTA, itp. po to, aby administratorzy systemów-guestów
> mogli sobie korzystać z Ich Ulobionego Serwera.

Ale co ma do tego vserver? One przecież mają osobną bazę, więc w każdym z
vserverów możesz mieć co innego.

> ...i co powinno jak najszybciej wylecieć z hukiem.

Nie powinno.