pci-database: TODO - why non-free drivers?

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 11 Mar 2007, 08:18:49 CET

On 3/10/07, Bartosz Taudul <wolf.pld w gmail.com> wrote:
> A dlaczego mielibyśmy dawać domyślnie tzw. "otwarte" sterowniki? Obsługują
> mniejszy zakres sprzętu, możliwości mają na poziomie pierwszego voodoo
> (dzwonili z 1996 roku i pytali czy już wymyśliliśmy shadery), nawet jak
> coś się da na nich uruchomić, to działa 10 razy wolniej niż na tych
> obrzydliwych zamkniętych sterownikach.

Którę są obrzydliwie i zamknięte, bo są zamknięte i obrzydliwe.

Ogólnie -1. Domyślnie można proponować otwarte sterowniki tam, gdzie
sterownik oferuje odpowiednio wysoki poziom wsparcia dla sprzętu.
Prawda jest taka, że niezależnie od "światowych tendencji," jak
wpiszesz w Google "unreal mi nie działa," to ciężko będzie znaleźć
temat, który nie zaczyna się od "upewnij się, że masz najnowsze
binarne sterowniki."

--
Patryk Zawadzki
Generated Content