[pld-devel-pl] Organizacja strony pld-linux.org, pomoc do zaoferowania

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 9 Maj 2007, 09:19:13 CEST

Dnia środa, 9 maja 2007, Michał Rączka napisał:
> Hej,
>
> Chciałem się dowiedzieć jak wygląda u Was sprawa zarządzania stroną. A
> konkretniej: z kim powinienem nawiązać kontakt jeżeli byłbym chętny
> pomóc w jej rozwoju?

Zasadniczo z nikim. To jest wiki -- rejestrujesz się i robisz. Martwić się
musisz dopiero w momencie, jak coś popsujesz, bo wiem gdzie mieszkasz.

> Dowiedziałem się także, że jeżeli są jakieś braki w polskiej wersji
> strony to tylko dlatego, że nie ma na nią zapotrzebowania. Jeżeli to tak
> działa, to ja mogę zgłosić takie zapotrzebowanie i samemu się (sic)
> zaspokoić.
> I tą odważną deklaracją chciałbym zakończyć ten list.

Nie wiem czy wiesz, ale większość chłopców od pewnego wieku się też zaczyna
interesować tymi rzeczami, więc nic w tym odważnego.

A na poważnie -- generalnie to my dokumentację mamy chyba w trzech miejscach
co najmniej. Raz, że strona, dwa, że docs.pld-linux.org (to się trza bodajże
z qwiatem kontaktować) i trzy, że jacyś userzy zrobili polskie wiki pld i też
coś tam klepią.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki