[pld-devel-pl] Organizacja strony pld-linux.org, pomoc do zaoferowania

Michał Rączka michaloo w gmail.com
Śro, 9 Maj 2007, 01:50:16 CEST

Dnia Wed, 9 May 2007 09:19:13 +0200
Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> napisał(a):

> Zasadniczo z nikim. To jest wiki -- rejestrujesz się i robisz.
> Martwić się musisz dopiero w momencie, jak coś popsujesz, bo wiem
> gdzie mieszkasz.

Problemem jest tutaj termin "popsuć". Czy jeżeli uznam, że jakaś
podstrona jest bardzo niespójna stylistycznie, to czym mam się kierować
poprawiając to?. Poza tym co zrobić jeżeli wersja polska jest bardziej
rozbudowana niż angielska? Trochę niekomfortowa sytuacja gdy za
złamanie nieistniejących zasad grozi jakaś konkretna kara.

> Nie wiem czy wiesz, ale większość chłopców od pewnego wieku się też
> zaczyna interesować tymi rzeczami, więc nic w tym odważnego.

Interesowanie się w domowym zaciszu, a publiczne wyznania to co
innego :P

> A na poważnie -- generalnie to my dokumentację mamy chyba w trzech
> miejscach co najmniej. Raz, że strona, dwa, że docs.pld-linux.org (to
> się trza bodajże z qwiatem kontaktować) i trzy, że jacyś userzy
> zrobili polskie wiki pld i też coś tam klepią.

Czyli nikt nic na pewno nie wie? Wiem, że to cecha charakterystyczna
pld, ale minimalna formalizacja spraw związanych ze stroną chyba by nie
zaszkodziła? Przynajmniej na zasadzie: "to się trza bodajże z xxx
kontaktować".

michaloo