[pld-devel-pl] Organizacja strony pld-linux.org, pomoc do zaoferowania

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 9 Maj 2007, 10:50:37 CEST

On Wed, May 09, 2007 at 01:50:16AM +0200, Michał Rączka wrote:
> Czyli nikt nic na pewno nie wie? Wiem, że to cecha charakterystyczna
> pld, ale minimalna formalizacja spraw związanych ze stroną chyba by nie
> zaszkodziła? Przynajmniej na zasadzie: "to się trza bodajże z xxx
> kontaktować".

ok. to się trza z pld-devel-pl (lub -en) @lists.pld-linux.org trzeba
skontaktować. Jeśli nie będzie słów krytyki lub nie będzie odzewu, masz
wolną rękę.

O takie pl.docs.pld-linux.org można ścigać qwiata, ale wuwa - tu nie ma
wyznacoznej osoby odpowiedzialnej za treści umieszczane na stronie.

Adam
   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.