[pld-devel-pl] Organizacja strony pld-linux.org, pomoc do zaoferowania

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 9 Maj 2007, 11:05:16 CEST

09-05-07, Adam Gołębiowski <adamg w biomerieux.pl> napisał(a):

> ok. to się trza z pld-devel-pl (lub -en) @lists.pld-linux.org trzeba
> skontaktować. Jeśli nie będzie słów krytyki lub nie będzie odzewu, masz
> wolną rękę.

Każdy z osobna ma dać zgodę ? Niech chłopak robi jeśli ma zapał do
tego, bez jakiegoś tam czekania na braki odzewu. W praniu wyjdą
problemy i błędy z tym związane i wtedy będą jakieś sprzeciwy co do
konkretnych zmian, które będzie można wtedy jakoś konstruktywnie
poprawiać.