[pld-devel-pl] Organizacja strony pld-linux.org, pomoc do zaoferowania

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Śro, 9 Maj 2007, 12:15:02 CEST

On Wed, May 09, 2007 at 11:05:16AM +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Każdy z osobna ma dać zgodę ?

Nie. Bardziej w stylu "kto ma coś przeciwko niech odezwie się teraz albo
zamilknie na wieki".

   PLD Linux developer    | Everybody needs some solid rock, I know I do.