[pld-devel-pl] Organizacja strony pld-linux.org, pomoc do zaoferowania

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 9 Maj 2007, 12:25:45 CEST

Dnia środa, 9 maja 2007, Michał Rączka napisał:
> Problemem jest tutaj termin "popsuć". Czy jeżeli uznam, że jakaś
> podstrona jest bardzo niespójna stylistycznie, to czym mam się kierować
> poprawiając to?. Poza tym co zrobić jeżeli wersja polska jest bardziej
> rozbudowana niż angielska? Trochę niekomfortowa sytuacja gdy za
> złamanie nieistniejących zasad grozi jakaś konkretna kara.

Rób tak, żeby nie robić bajzlu i żeby nie usuwać treści angielskiej (i
pamiętając, że akurat na stronie treść angielska ma priorytet, tzn. to do
niej się linkuje wyjściowo, etc.).

Ponieważ commity na wiki idą na listę commitową, więc będzie na to na bierząco
patrzeć sporo osób, więc jak coś im nie będzie pasować, to się po prostu
odezwą.

--
Oceniaj innych po zamiarach, a siebie po wynikach.
                                                                 Guy Kawasaki