[pld-devel-pl] Organizacja strony pld-linux.org, pomoc do zaoferowania

Paweł Kwiatkowski qwiat w o2.pl
Śro, 9 Maj 2007, 20:30:04 CEST

Dnia 09-05-2007, śro o godzinie 01:50 +0200, Michał Rączka napisał(a):

> Problemem jest tutaj termin "popsuć". Czy jeżeli uznam, że jakaś
> podstrona jest bardzo niespójna stylistycznie, to czym mam się kierować
> poprawiając to?. Poza tym co zrobić jeżeli wersja polska jest bardziej
> rozbudowana niż angielska?

Teksty mają być bezbłędne merytorycznie i zgodne z zasadami polskiej
pisowni. Nie ma żadnych zasad poza tym.

>  Trochę niekomfortowa sytuacja gdy za
> złamanie nieistniejących zasad grozi jakaś konkretna kara.

Dopadniemy cię i każemy używać debiana na naszych oczach ;] Jeśli nie
popsujesz cudzej pracy, to każda zmiana jest mile widziana (o ile nie
jest sprzeczna z pierwszą zasadą)

> Czyli nikt nic na pewno nie wie? Wiem, że to cecha charakterystyczna
> pld,

Możliwe że ty będziesz tym pierwszym, chętnie powitamy kogoś o twardej
ręce i twardym tyłku ;]

--
Paweł Kwiatkowski
email|jid: qwiat w pld-linux.org